News

سقوط جرثقیل ساختمانی مرگ دلخراش دو کارگر جوان را رقم زد

جرثقیل سقفی، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل بازویی، جرثقیل تک پل، جرثقیل دو پل، جرثقیل بلغاری، جرثقیل ضد انفجار، جرثقیل ضد جرقه، جرثقیل، استریت، فروش جرثقیل، ساخت جرثقیل، تعمیر جرثقیل،

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو باخبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات حادثه سقوط جرثقیل گفت: ساعت 5َ:29 بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه سقوط یک دستگاه جرثقیل ساختمانی در خیابان دیباجی منظریه جنوبی مطلع شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی محل حادثه شدند.
  
وی ادامه داد: حادثه سقوط جرثقیل در یک کارگاه ساختمانی رخ داد که در این کارگاه یک جرثقیل سنگین در حال نصب یک جرثقیل ساختمانی بود که به دلیل نامشخصی جرثقیل ساختمانی سقوط و بر روی دو ساختمان مجاور افتاد. 

وی افزود: در حادثه سقوط جرثقیل دو تن از کارگران که در بالای جرثقیل ساختمانی مشغول کار بودند به سطح زمین سقوط کردند که آتش نشانان بلافاصله کارگران را از کارگاه ساختمانی خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه طی این حادثه هر دو کارگر جوان 30 ساله ایرانی در دم جان باختند.  

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: در پی سقوط این جرثقیل دو ساختمان مجاور دارای خسارت شده‌اند و آتش نشانان با کمک کارگران ساختمان قطعات جرثقیل را برش دادند و پس از ایمن‌سازی محل عملیات را به پایان بردند.
 همچنین جرثقیل مذکور به طور کامل تخریب شد.
 

Back